Strona główna | AktualnościXeZam - innowacyjny system e-zamówień Xella Polska

XeZam - innowacyjny system e-zamówień Xella Polska

Firma Xella Polska uruchomiła nowoczesną platformę e-zamówień - XeZam. To rozbudowane narzędzie, które powstało, by usprawnić i przyspieszyć składanie zamówień na zakup produktów Ytong, Silka i Multipor, a także na transport towarów z zakładów Xella Polska do konkretnej lokalizacji.


System XeZam to innowacyjna platforma do składania e-zamówień. Działa od marca pod adresem zamowienia.xella.pl. Zbudowano ją w oparciu o nowoczesne oprogramowanie, intuicyjną nawigację, czytelny układ graficzny - wszystko po to, by proces składania zamówień maksymalnie uprościć i skrócić. Wystarczy kilka minut, by dokonać zamówienia na zakup produktów Ytong, Silka i Multipor łącznie z transportem we wskazane miejsce.

Platforma XeZam w czasie rzeczywistym informuje Klientów o warunkach płatności, a także na bieżąco przedstawia saldo operacji handlowych z firmą Xella Polska.

Istotną funkcją jest również możliwość składania ewentualnych reklamacji. Teraz na jednej platformie można dokonywać wielu operacji i mieć stały podgląd statusu realizacji konkretnego zamówienia.

Charakterystyka platformy XeZam:
  • szybkie i wygodne składanie zamówień na produkty Ytong, Silka, Multipor oraz transport organizowany przez Xella Polska,
  • stały dostęp do informacji o statusie realizacji zamówienia,
  • uproszczone formularze - system zapamiętuje raz wprowadzane dane, co przy kolejnych wizytach pozwala zaoszczędzić sporo czasu (autouzupełnianie danych takich jak: adresy dostaw, dane osób upoważnionych do odbioru towaru oraz kierowców),
  • możliwość składania zamówień o każdej porze i w każdym miejscu (system wyświetla się także na urządzeniach mobilnych),
  • stale aktualizowane informacje o płatnościach, stanie salda oraz wysokości limitu kredytowego,
  • usprawniony kontakt z pracownikami Działu Obsługi Klientów,
  • natychmiastowe przesyłanie upoważnień dla kierowców do zakładów Xella Polska,
  • łatwiejszy sposób składania reklamacji i znaczne przyspieszenie procesu ich rozpatrywania.
Źródło: Xella Polska


CZYTAJ WIĘCEJ

Tomasz Marczyński - nowy Marketing Manager w firmie Xella Polska
Z czego budować dom w 2017 podpowiada firma Xella Polska
Xella: szkolenia dla wykonawców i projektantów w 2017 roku
Nowa odsłona internetowego sklepu budowlanego Xella Polska
Xella International GmbH kupuje firmę Ursa



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
TEMAT MIESIĄCA
Poradnik inżyniera. Ochrona przeciwpożarowa konstrukcji betonowych

Konstrukcje betonowe, pomimo wysokiej odporności samego materiału na działanie ognia, również należy projektować z uwzględnieniem aspektu nośności ogniowej. Wraz z ekspertem Paroc wyjaśniamy, jak określać i dobrać odpowiednią metodę ochrony dla dźwigarów, kolumn, ścian i płyt z betonu. Czytaj więcej